Blog

Wzrost ceny paliw, a popularność komunikacji miejskiej.

Wzrost ceny paliw, a popularność komunikacji miejskiej.

Obecne wydarzenia w Ukrainie, a także wcześniejsze turbulencje na świecie skutkują wieloma zmianami w światowej gospodarce. Jednym z efektów, odczuwalnym dla całego społeczeństwa, jest wzrost ceny paliw. Zwróćmy uwagę, jak wyższe ceny paliw wpłyną na reklamę tranzytową.

Czytaj więcej
Marketing Sensoryczny

Marketing Sensoryczny

Warto również wziąć pod uwagę oddziaływanie na zmysły klientów inne niż wzrok.Na osiągnięcie zamierzonego wizerunku marki bardzo duży wpływ ma odtwarzana wewnątrz muzyka.

Czytaj więcej
Branding placówek handlowych

Branding placówek handlowych

Branding placówek handlowych jest jednym z kluczowych czynników wpływających na wizerunek firmy i tworzenie relacji klient-marka, a tym samym na decyzje zakupowe klientów. Jest także jednym z podstawowych narzędzi budowania i zarządzania wizerunkiem marki.

Czytaj więcej
Psychologia w reklamie, czyli jak ulegamy błędom poznawczym

Psychologia w reklamie, czyli jak ulegamy błędom poznawczym

Reklamy tranzytowe oddziałują na nas w różny sposób. Wywołują w nas emocje – to wiadome.Reklamodawcy są o krok przed nami. Emocje, które reklamy tranzytowe wywołują, są planowe i przemyślane.Nie bez powodu obraz dziecka lub pieska ubranego w czerwony kombinezon wywołuje w nas uśmiech, radość czy sympatię. 

Czytaj więcej
Jak jest średnia powierzchnia nośnika reklamy OOH na Times Square?

Jak jest średnia powierzchnia nośnika reklamy OOH na Times Square?

Jedną z najbardziej zaskakujących informacji na temat reklam na Times Square jest to, że średnia powierzchnia nośnika reklamy Out-of-home przewyższa wielkością przeciętne nowojorskie mieszkanie i wynosi prawie 190 m2. Jest to szczególnie imponujące i pokazuję jak ważna dla reklamodawców jest widoczność.

Czytaj więcej
Reklama OOH na skalę światową – Times Square

Reklama OOH na skalę światową – Times Square

Myśląc o reklamie OOH pierwszym skojarzeniem większości z nas będzie słynna ulica Times Square, z jej wielkoformatowymi nośnikami na ścianach nowojorskich wieżowców.

Czytaj więcej
Jak sprawić, by to właśnie Twoja oferta wyróżniała się

Jak sprawić, by to właśnie Twoja oferta wyróżniała się

ak sprawić, by to właśnie Twoja oferta wyróżniała się spośród innych i przyciągnęła do firmy najbardziej wartościowych pracowników?

Czytaj więcej
Employer branding- kampanie outdoorowe

Employer branding- kampanie outdoorowe

Reklama OOH i employer branding w rekrutacji pracowników odgrywają w ostatnich latach znaczącą rolę. Każdy liczący się pracodawca chce dać się zauważyć, aby przyciągnąć pożądanych, wykwalifikowanych pracowników.

Czytaj więcej
Najciekawsze kampanie OOH z myślą o kobietach.

Najciekawsze kampanie OOH z myślą o kobietach.

Wizerunek kobiet był od zawsze obecny w reklamie, niestety często był on wykorzystywany w sposób przedmiotowy, stereotypowy, taki który nie odpowiadał samym kobietom.....

Czytaj więcej
YES – klasyczny marketing + OOH

YES – klasyczny marketing + OOH

Polski producent biżuterii również opiera swój marketing na odchodzeniu od stereotypowych reklam biżuterii. 

Czytaj więcej
Barbie (Social Media, Ambient)

Barbie (Social Media, Ambient)

Lalki firmy Mattel są jednym z najlepiej sprzedających się zabawek na świecie a w ciągu swojej ponad 60 letniej historii zyskały status prawdziwej ikony i symbolu z logiem rozpoznawalnym przez większośc ludzi na świecie. 

Czytaj więcej
Marketing sportowy

Marketing sportowy

Out of home w lokalnych klubach i akademiach sportowych

Czytaj więcej