Blog

Digital OOH – cała Polska w zasięgu!

Digital OOH – cała Polska w zasięgu!

DOOH w touchpointach – reklama, która spotyka odbiorcę

Reklama zewnętrzna w wersji cyfrowej (Digital Out-of-Home – DOOH) to dziś jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacji z konsumentem – szczególnie wtedy, gdy pojawia się w jego naturalnym otoczeniu. Kluczem do jej efektywności są ekrany umieszczone w touchpointach – miejscach, w których odbiorca realnie przebywa, podejmuje decyzje zakupowe i przyswaja komunikaty reklamowe w sposób niewymuszony.

Czytaj więcej
European Scholarships For Education (ESFE)

European Scholarships For Education (ESFE)

European Scholarships For Education (ESFE)

– kompleksowa baza stypendiów na studia zagraniczne

Czytaj więcej
Reklama wewnątrz komunikacji publicznej

Reklama wewnątrz komunikacji publicznej

O tym, że Polacy chętnie i często korzystają z komunikacji miejskiej, wiemy nie od dziś. Według raportu „Busradar” z 2019 roku, 88,7% z nas korzysta z transportu publicznego, a ponad 1/4 robi to codziennie lub prawie codziennie. Jeździmy  komunikacją zbiorową głównie dlatego, że jest dla nas wygodna i posiada dobrą sieć połączeń. Zwłaszcza w dużych ośrodkach miejskich.

Czytaj więcej
Cyfrowa rewolucja w reklamie tranzytowej w Krakowie – ekrany LCD w autobusach Mobilis zmieniają oblicze reklamy OOH

Cyfrowa rewolucja w reklamie tranzytowej w Krakowie – ekrany LCD w autobusach Mobilis zmieniają oblicze reklamy OOH

Rozwój technologii cyfrowych znacząco wpływa na branżę reklamy zewnętrznej, a szczególnie widoczny jest w segmencie reklamy tranzytowej. Tradycyjne, statyczne plakaty i billboardy to już przeszłość. Ustępują one nowoczesnym nośnikom digital OOH, takim jak ekrany LCD na praktycznie każdym polu. Ta transformacja otwiera przed reklamodawcami zupełnie nowe możliwości dotarcia do odbiorców.

Czytaj więcej
Targetowanie w ruchu, czyli jak precyzyjnie dotrzeć do konsumentów dzięki reklamie na ekranach LCD w środkach transportu

Targetowanie w ruchu, czyli jak precyzyjnie dotrzeć do konsumentów dzięki reklamie na ekranach LCD w środkach transportu

Poranny autobus do pracy, zakup biletu w biletomacie, podróż pociągiem IC na spotkanie biznesowe, oczekiwanie na odprawę na lotnisku, odbiór paczki w automacie paczkowym – ot, codzienna rutyna milionów Polaków. A gdyby właśnie w tym momencie – gdy mają czas i skupioną uwagę – dotrzeć do nich z przekazem marketingowym? Właśnie tę możliwość oferuje sieć ekranów LCD, która w samej tylko komunikacji miejskiej każdego dnia dociera do ponad 3,5 miliona par oczu. Digital Out of Home (DOOH) przestał być futurystyczną wizją. Stał się rzeczywistością, która zmienia zasady gry w marketingu.

Czytaj więcej
Ekologia w marketingu terytorialnym. Moda czy konieczność?

Ekologia w marketingu terytorialnym. Moda czy konieczność?

Ekologia jest jednym z podstawowych zagadnień komunikowanych przez marki terytorialne. W wielu dokumentach strategii rozwoju miast i gmin znajdujemy zapisy na temat różnorodnych proekologicznych inicjatyw podejmowanych przez władze samorządowe i angażujących mieszkańców. Ekologia, szeroko rozumiana i wieloaspektowo definiowana, stała się powszechnym narzędziem zarządzania marką terytorialną.

Czytaj więcej
Play! Polska Stolica Kultury. Katowice 2027

Play! Polska Stolica Kultury. Katowice 2027

Pod koniec września w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu, w ramach którego kilka polskich miast starało się o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2029. Ten zaszczytny tytuł wywalczyło Miasto Lublin. Natomiast Katowice wraz z Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolią uzyskały miano Polskiej Stolicy Kultury 2027.

Czytaj więcej
Pomaganie przez bieganie

Pomaganie przez bieganie

Poland Business Run 2024. Można śmiało powiedzieć, że uczestnictwo w tej największej charytatywnej sztafecie biznesowej stało się naszą tradycją. Ponieważ już po raz trzeci reprezentacja naszej firmy, BC Team, wystartowała w Poland Business Run. W poprzednich dwóch latach braliśmy udział w biegu wirtualnym, a tym razem zdecydowaliśmy się na bieg w Krakowie, wraz z trzynastoma tysiącami biegaczek i biegaczy z całej Polski. Zapragnęliśmy poczuć ducha bezpośredniej rywalizacji i atmosferę wielkiego (naprawdę wielkiego) wydarzenia sportowego. Ale przede wszystkim chcieliśmy, jak co roku, dołączyć do tych, który poprzez swoją aktywność fizyczną pomagają osobom doświadczonym przez los, oczekującym pomocy i wsparcia. Osobom, które same pobiec nie potrafią, ale mają nadzieję i swoje marzenia.

Czytaj więcej
Igrzyska olimpijskie. Największy event świata

Igrzyska olimpijskie. Największy event świata

Za nami kolejne igrzyska olimpijskie. Paryż ugościł sportowców oraz nas, kibiców, niepowtarzalną atmosferą i piękną oprawą wizualną tego wielkiego sportowego wydarzenia. W naszej pamięci pozostaną z pewnością spektakularne sceny ceremonii otwarcia, emocje związane z rywalizacją sportową i bardzo oryginalna maskotka igrzysk – „frygijka”, symbolizująca ikoniczny francuski kapelusz.

Czytaj więcej
„Crowd promotion” czyli tłum wartości wokół marki

„Crowd promotion” czyli tłum wartości wokół marki

„Crowd Promotion” to zjawisko w komunikacji marketingowej, które zakłada, że w tworzenie promocji (contentu, przekazu, treści itp.) zaangażowani są sami adresaci tejże komunikacji. Innymi słowy: odbiorcy komunikatu promocyjnego stają się jednocześnie jego twórcami, nadawcami, a także bohaterami prowadzonej promocji. W ten sposób buduje się społeczność (tłum) zainteresowana danym tematem, marką czy produktem, która wzajemnie się stymuluje, inspiruje i dostarcza sobie nawzajem użytecznych, z konsumenckiego punktu widzenia, treści.

Czytaj więcej
Badanie „Tajemniczy klient” w urzędzie

Badanie „Tajemniczy klient” w urzędzie

Do oceny funkcjonowania urzędu oraz pracy urzędników wykorzystywane jest badanie typu „Tajemniczy Klient”. Ta metoda badawcza służy ocenie jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych, także w urzędach.

Czytaj więcej
Badania fokusowe, czyli wywiady grupowe w urzędzie

Badania fokusowe, czyli wywiady grupowe w urzędzie

Ostatnio pisaliśmy o ilościowych technikach badawczych wykorzystywanych przez urzędy miast i gmin w badaniach opinii mieszkańców. Tym razem chcemy przyjrzeć się metodom jakościowym i zastanowić się, na ile badania te mogą być przydatne w prowadzeniu dialogu na linii: Urząd (miasta/gminy) – Mieszkańcy.

Czytaj więcej