Reklama na całym tyle autobusu miejskiego, podmiejskiego lub regionalnego. Fullback dostępny jest w większości miast i regionów na ternie całego kraju. Dzięki ponad 35-letniemu doświadczeniu możemy przeprowadzić kampanię wszędzie tam, gdzie funkcjonuje transport publiczny i prywatny. Współpracujemy ze wszystkimi przewoźnikami w Polsce, którzy udostępniają swoje pojazdy do działań reklamowych.
Ekspozycja z wykorzystaniem reklamy na tyłach autobusów może odbywać się w elastycznych terminach dopasowanych do wymagań planowanych działań reklamowych. W zależności od dostępności i lokalnych uwarunkowań, najczęstszymi okresami ekspozycji są kampanie trwające od 1 tygodnia do wielu miesięcy, z możliwością zmiany grafiki reklamowej w trakcie kampanii.
Dzięki temu, że autobusy stale są w ruchu i dojeżdżają w różne dzielnice miast, czy w różne regiony powiatów i województw, realizowane przez nas kampanie zapewniają szeroki zasięg i dotarcie komunikatu reklamowego do szerokiej publiczności. Reklama na tyłach autobusów zapewnia też wysoką częstotliwość kontaktu z reklamą.
Reklama na tyle autobusu to zdecydowanie najskuteczniejszy sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców w dynamiczny i nieoczywisty sposób. Ta forma promocji oferuje szereg korzyści, które mogą znacząco wzmocnić działania marketingowe Twojej firmy. Zalety reklamy typu fullback to:
1. Wysoka widoczność i zasięg
Reklama umieszczona na tyle autobusu ma potencjał dotarcia do dużej liczby osób, które mogą być potencjalnie poszukujące informacji o Twojej marce lub produkcie. Pojazdy komunikacji miejskiej poruszają się po popularnych trasach, co oznacza, że Twoja reklama jest widoczna zarówno dla pasażerów, jak i dla pieszych oraz kierowców na drodze. Dzięki temu kampania zwiększa zasięg dotarcia do różnych grup docelowych. To najskuteczniejszy sposób na zbudowanie świadomości marki w mieście i regionie.
2. Koszt efektywności
W porównaniu z innymi formami reklamy, reklama na tyle autobusu jest bardzo rozwiązaniem efektywnym kosztowo. Inwestycja w reklamę typu fullback jest opłacalna i zapewnia skuteczność, zwłaszcza biorąc pod uwagę długoterminową ekspozycję, np. 1 miesiąc lub kilka miesięc. Reklama na tyłach autobusów miejskuch lub regionalnych może być eksponowana przez wiele tygodni lub miesięcy bez uszczerbku na jakości.
3. Ciągła promocja
Autobusy kursują regularnie, a ich trasy obejmują różne lokalizacje, co oznacza, że reklama jest stale w ruchu. To właśnie mobilność sprawia, że Twoja marka będzie obecna w różnych częściach miasta lub regionu, czy danego powiatu, docierając do nowych potencjalnych klientów każdego dnia oraz utrwalając przekaz reklamowy w świadomości odbiorców. To sprawia, że reklama na tyle autobusu jest idealnym rozwiązaniem do budowania świadomości marki zarówno w krótkim jak i w długim terminie.
4. Pewna widoczność
Reklama na tyle autobusu jest zgodna z uchwałami krajobrazowymi obowiązującymi w poszczególnych miastach Polski, nie zakłóca krajobrazu miejskiego i nie przeszkadza mieszkańcom w codziennym życiu. Dzięki bliskiemu kontaktowi z mieszkańcami miast towarzyszy im każdego dnia od wyjścia z domu poprzez drogę do pracy czy szkoły, poprzez przejazd na zakupy, czy spotkania ze znajomymi aż do powrotu do domu. Nie wymaga od odbiorców podejmowania żadnych działań, co sprawia, że jest subtelna i przyjemna w odbiorze. To może prowadzić do pozytywnego skojarzenia z marką i zwiększenia jej atrakcyjności.
5. Wzmocnienie tożsamości marki
Umieszczając swoją reklamę na tyle autobusu, masz okazję do kreatywnego wyrażenia tożsamości marki, czy hasła reklamowego. Oryginalny i przemyślany design reklamy na autobusie przyciąga wzrok, a także może zapadać w pamięć. Im bardziej unikalna i interesująca reklama, tym większa szansa na budowanie trwałych i pozytywnych skojarzeń z marką. Wysoka częstotliwość kontaktu z reklamą znacząco wzmacnia te pozytywne skojarzenia.
6. Możliwość kierowania do lokalnych odbiorców
Reklama na tyle autobusu to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą dotrzeć precyzyjnie do lokalnej społeczności, mieszkańców danego miasta, czy regionu. Dzięki zastosowaniu precyzyjnie dobranego hasła reklamowego na tyłach autobusów możemy przeprowadzać kampanie z unikalnym przekazem, zwiększając szanse zapamiętania hasła i grafiki reklamowej.