Strategię promocji marek modowych, marketing branży fashion

Strategię promocji marek modowych, marketing branży fashion

Marketing branży fashion na Facebooku

Reklamy na Facebooku to świetne narzędzie do reklamy modowej. Zasięg Facebooka jest ogromny, jeśli chodzi o marki modowe. Według badań 72% klientów społecznościowych jest pod wpływem Facebooka w co najmniej jednej kategorii modowej. Facebook odpowiada również za 22% bezpośrednich zakupów społecznościowych w branży mody i urody.

 

Istnieją różne produkty reklamowe na Facebooku, których możesz użyć do promowania swojej marki modowej. Należą do nich dynamiczne reklamy na Facebooku, Facebook Canvas, Instagram Checkout i Facebook Offline Conversion Tracking.

 

 

 

 

 

 

Reklama marki ubraniowej na Instagramie

Instagram, z ponad miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie, jest jedną z najpopularniejszych platform dla marek modowych. Badanie przeprowadzone przez Unmetric ujawniło, że marki modowe są najwyższymi markami na Instagramie z najwyższą średnią liczbą obserwujących na Instagramie ze średnią 35,5 mln. Ponadto 96% marek modowych jest na Instagramie. Instagram wprowadza nową funkcję, znaną jako Kasa na Instagramie , która ułatwi markom sprzedaż na Instagramie. Użytkownicy Instagrama mogą również wygodnie przeglądać i kupować produkty przy kasie.

 

Ta funkcja eliminuje wszystkie przeszkody towarzyszące zakupom na Instagramie. Obejmuje to przekierowywanie użytkowników na stronę internetową i wypełnianie ich szczegółów płatności w celu zakupu produktów. Dzięki kasie użytkownicy mogą kupić wszystko, co chcą, bezpośrednio na Instagramie. Instagram Checkout jest również bezpieczny, a użytkownicy mogą zapisywać swoje szczegóły płatności na platformie do przyszłych zakupów.

 

Post na Instagramie jest wyświetlany użytkownikom podczas przeglądania platformy. Każdy zainteresowany może kliknąć na pokazane produkty, aby dokonać zakupu. Mogą wybrać kolor i rozmiar produktu, który chcą kupić. Po zakończeniu mogą kliknąć „Zamówienie na Instagramie”, a następnie kliknąć „Zamówienie”, aby sfinalizować proces.

 

Użytkownicy mogą dokonywać płatności za pomocą PayPal, Visa, Mastercard, American Express i Discover. Po zakupie klienci otrzymają powiadomienia o wysyłce i dostawie w aplikacji Instagram. Klienci mogą śledzić swoje zakupy w sekcji „ Zamówienia ” swojego profilu na Instagramie.

 

 

Reklamy produktowe Google w promocji marek modowych

Reklamy produktowe Google są również znane jako reklamy z listą produktów (PLA). Skuteczność reklam produktowych obejmuje możliwość wyświetlania zdjęć Twoich artykułów modowych, co pozwala ludziom wybierać między różnymi produktami, których pragną. Jest kierowany na podstawie danych produktów i intencji klienta, a nie słów kluczowych. Reklamy produktowe mają również wyższy współczynnik klikalności i konwersji niż reklamy płatne, ponieważ użytkownicy widzą zdjęcia produktu w wykazach.

 

 

Reklama OOH w branży fashion

Kampanie OOH marek modowych znane są z tego, że utrwalają wizerunek, kreują trendy i promują lookbooki, czyli zestawy takiej odzieży, w jakiej dobrze być widzianym w danym sezonie. O ich jakości i jakości rzeczonego wizerunku nie będziemy dyskutować. Zwróćmy jednak uwagę na coś, na czym się znamy – na skuteczność reklam OOH w branży fashion. Kampanie outdoorowe mają tę zaletę, że w nienachalny sposób docierają do użytkowników.