Warszawa

Reklama w komunikacji miejskiej - na autobusach, wewnątrz autobusów i tramwajów w Warszawie oraz na przystankach komunikacji miejskiej.

 

Mazowsze to jeden z najbardziej atrakcyjnych reklamowo regionów w Polsce! Warszawa i okolice stolicy to siedziba wielu firm oraz największe miasto w Polsce, licznie odwiedzane przez turystów, miasto przyciągające studentów oraz centrum biznesowe Polski. Warszawa to miasto dynamiczne, stwarzające wiele możliwości reklamowych. Planując działania reklamowe w Warszawie i na Mazowszu, warto skorzystać ze sprawdzonych i najbardziej skutecznych rozwiązań w zakresie reklamy OOH i DOOH.

 

Aby skutecznie docierać do mieszkańców Warszawy i Mazowsza, do studentów studiujących na warszawskich uczelniach oraz do turystów i gości odwiedzających stolicę Polski, należy wybrać najbardziej efektywne rozwiązania. Do najlepszych form reklamy OOH należą m.in. formaty reklamy tranzytowej oraz reklama na przystankach (CLP). Reklama na warszawskich autobusach zapewnia ciągłą obecność komunikatu reklamowego na terenie stolicy. Dzięki rotacji autobusów na różnych liniach na terenie Warszawy, reklama umieszczona na tyłach autobusów miejskich buduje szeroki zasięg wśród mieszkańców oraz osób przyjeżdżających do Warszawy każdego dnia, np. do pracy, szkoły, do rodziny, czy na spotkania biznesowe.


Do najskuteczniejszych form reklamy tranzytowej w Warszawie i województwie mazowieckim należą: 

  • reklama na autobusach miejskich w Warszawie, Radomiu, Płocku, Mławie, Piasecznie i innych miastach, w których funkcjonuje komunikacja miejska
  • oklejenie całych autobusów komunikacji regionalnej i aglomeracyjnej umożliwiające dotarcie do mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości
  • oklejenie tyłów autobusów podmiejskich i regionalnych, zapewniające szerokie dotarcie do mieszkańców całego województwa mazowieckiego, np. z wykorzystaniem autobusów PKS
  • emisja reklam video (DOOH) na ekranach LCD w autobusach i tramwajach w Warszawie oraz w autobusach w innych miastach regionu 
  • reklama na ekranach w pociągach Kolei Mazowieckich (KM) oraz reklama w pociągach Warszawskiej Kolei Dojazdowej 
  • nośniki reklamowe w autobusach i tramwajach komunikacji miejskiej w Warszawie w postaci ramek i plakatów umieszczonych w miejscach widocznych przez pasażerów 
  • reklama na przystankach autobusowych i tramwajowych (CLP) na terenie Warszawy

 

Reklama niestandardowa, ambient, eventy i akcje niestandardowe na terenie Warszawy i w województwie mazowieckim.

 

Warszawa i Mazowsze dają szerokie możliwości działań niestandardowych. Do kluczowych cech reklamy ambinetowej należy efekt zaskoczenia, nieoczywiste formy reklamy oraz rozwiązania dopasowane precyzyjnie do określonej w kampanii grupy docelowej. Do najczęściej spotykanych form ambientu w reklamie na terenie Warszawy i Mazowsza należą: 

  • strefy promocyjne z indywidualnie dobranymi atrakcjami, w najbardziej trafikowych lokalizacjach dobranych specjalnie do potrzeb reklamowych konkretnej marki i promowanego produktu
  • reklama w touchpointach - punktach styku z grupą docelową; w takich lokalizacjach eksponowane są różnej wielkości nośniki: plakaty, naklejki, flagi reklamowe, ekspozytory, emitowane są spoty video na ekranach DOOH w rozmaitych lokalizacjach; do przykładowych touchpointów należą m.in. salony prasowe, dworce, placówki medyczne, uczelnie, apteki, aquaparki, siłownie i kluby fitness oraz inne, które dobierane są specjalnie do zapytania
  • oklejenie Paczkomatów w wybranych lokalizacjach w Warszawie i emisja reklam video na ekranach Paczkomatów w stolicy 
  • akcje z personelem promocyjnym, sampling, czyli rozdawanie próbek produktu, ulotek promocyjnych i gadżetów w wybranych punktach na terenie Warszawy i innych miast regionu
  • reklama na warszawskich rowerach miejskich
  • plakaty reklamowe w przestrzeni miejskiej w Warszawie i w głównych miastach regionu
Zapytaj o reklamę
w Twoim mieście
Zadaj pytanie