- Funkcjonuje 24/7.
- Oddziałuje na odbiorcę w przestrzeni publicznej, nie można jej pominąć lub wyłączyć.
- Demokratyzacja odbiorców – reklama tranzytowa dociera do odbiorców w drodze do pracy, na zakupy, na spotkanie z przyjaciółmi, w trakcie przemieszczania się pojazdem lub pieszo.
- Szeroki zasięg – Reklama tranzytowa tworzy mobilny, a przez to szeroki zasięg – dociera w różne miejsca na trasie przejazdu.
- Zwiększa liczbę i częstotliwość kontaktów poprzez „touch points” – punkty styku z reklamą, zarówno wewnątrz pojazdów, jak i na zewnątrz.
- Jest uzupełnieniem kampanii ATL – dzięki długiemu czasowi ekspozycji (około 40 minut dziennie) umożliwia lepsze zapamiętanie i utrwalenie komunikatu reklamowego.
- Wielkość formatów graficznych – grafiki zewnętrzne na autobusach i tramwajach to jedne z największych formatów OOH.
- Reklama tranzytowa wykorzystuje synergię „ruchomego obrazu” i aktywnego odbiorcy.
Zasięgi reklamy tranzytowej
Reklama w komunikacji miejskiej to świetny sposób na budowanie rozpoznawalności twojej firmy niezależnie od jej wielkości. Autobusy komunikacji miejskiej pokonują dziennie średnio około 200 km.
Przez wiele godzin poruszają się w obszarach, w których ze względu np. na ustawę krajobrazową, inne nośniki OOH są niedostępne. Skutkuje to tworzeniem zasięgów oddziaływania nieosiągalnych dla nieruchomych form reklamy zewnętrznej, przy dużo niższych budżetach kampanii.