Polski producent biżuterii również opiera swój marketing na odchodzeniu od stereotypowych reklam biżuterii. Strategia marketingowa marki nie skupia się na tworzeniu długich i pięknych reklam typowych dla branży jubilerskiej, ale na tworzeniu przekazu który promuje wolne, niezależne i sprawiedliwe życie dla wszystkich kobiet oraz przełamywanie barier.
Przykładem takich działań była kampania “Jestem Kobietą” która była emitowana w telewizji w ubiegłorocznym okresie świątecznym.
W reklamach wystąpiły kobiety reprezentujące różne środowiska, grupy społeczne i wiekowe m.in. 74-letnia modelka Christina Flegmeier, modelka plus size Bogna Golec czy wicemistrzyni olimpijska w wioślarstwie Kasia Zillmann ze swoją partnerką Julią Walczak.
W reklamach, które pojawiły się w telewizji, internecie, social mediach czy nośnikach OOH mogliśmy zobaczyć karmiącą piersią Olę Żebrowską oraz pokazującą pierś po mastektomii Aleksandrę Wiederek-Barańską.
Jednak największe kontrowersje wywołał spot, w którym pokazano pocałunek Kasi Zillemann i Juli Walczak. Telewizja Polska odmówiła emisji tej reklamy, co jednak przyniosło efekt odwrotny do zamierzonego i o całej akcji zrobiło się jeszcze głośniej.
Hasło przewodnie kampanii “Yes mówi No” było hołdem dla wszystkich odważnych kobiet które nie boją się swoje różnorodności, niezależności, odwagi, siły i wrażliwości.
Wyrazem tego buntu była też czasowa i bardzo symboliczna zmiana nazwy marki z Yes na No. Oprócz tego podejmowano również działania niestandardowe również w obszarze marketingu OOH. W Warszawie obok skrzyżowania ulic Hożej i Marszałkowskiej powstał mural autorstwa Alicji Białej – polskiej artystki, graficzki i projektantki. Przedstawiał on sylwetki kobiet splecione w uścisku symbolizującym siłę, przyjaźń i bliskość, ale też wyrażających swój sprzeciw wobec świata, od którego kobiety nieustannie słyszą „nie”.