Największe zalety ławek reklamowych w Silesia City Center
- Designerski wygląd ławek reklamowych przyciąga wzrok i skupia uwagę kupujących.
- Lokalizacja – reklama w miejscu sprzedaży zapewnia dotarcie do klientów nastawionych na dokonanie zakupów “tu i teraz”. Jest to zaleta szczególnie istotna, dla firm których sklepy są obecne w SCC.
- Niestandardowość nośnika – nietypowy, nowoczesny wygląd ławek reklamowych uniemożliwia automatyczne ignorowanie go przez ludzki mózg.
- Nasilenie – wielokrotne powielanie ławeczek reklamowych na terenie jednego obiektu pozwala na łatwiejsze utrwalenie reklamy w świadomości odbiorcy nawet przy krótkotrwałym czasie ekspozycji.
- Elastyczność – istnieje wiele różnych możliwości wykorzystania ławeczek reklamowych oraz ich kreatywnych modyfikacji.
- Przeznaczenie – odbieranie przekazu reklamowego w trakcie odpoczynku i relaksu na ławce wpływa pozytywnie na odbiór reklamy przez potencjalnych klientów.
- Estetyka i łatwość odbioru – zarówno pod względem estetycznym, jak i praktycznym ławki reklamowe przewyższają wzbudzające wśród niektórych odbiorców niechęć billboardy czy inne rodzaje wielkoformatowej reklamy OOH.
- Użyteczność – w porównaniu do wielu nośników marketingu OOH ławeczki reklamowe w galeriach handlowych pełnią realną funkcję użytkową.
- Duży zasięg– reklama na ławkach w Silesia City Center zapewnia ekspozycję dla nawet 12 milionów klientów galerii rocznie.
Reklama na ławkach– co musisz wiedzieć
Minimalny czas ekspozycji na naszych ławeczkach reklamowych to miesiąc.
Wielkość zamówienia- są dwa warianty ilościowe reklamy na ławkach- 14 ławeczek, czyli 28 ekranów lub wszystkie 28 ławeczek, czyli 56 ekranów.
Co wchodzi w zakres naszej pracy- projekt graficzny (na życzenie klienta możemy również wykorzystać istniejącą już grafikę), druk materiałów poligraficznych, montaż i dokumentacja zdjęciowa realizacji.
Jeżeli są Państwo już zainteresowani reklamą na ławkach w jednej z największych galerii w Polsce- zapraszamy do kontaktu z naszymi sprzedawcami.